Akcijska ponudba programa Cena kapitala Navigacija po spletni strani
DOMOV  | O NAS  | PROGRAMI   | STORITVE   | REFERENCE   | CENIK   | AKCIJE   |  NADGRADNJE  |  ČLANKI

Novice: računovodstvo

Stran se je preselila. Prosimo obiščite naš Finančni portal.

računovodstvo in finance
















































Vrednost točke po računovodski tarifi (2006)
13.06.2006

Vrednost točke po Računovodski tarifi se mesečno usklajuje z indeksom cen življenjskih potrebščin za pretekli mesec. Informativni zneski v evrih so preračunani iz tolarskih zneskov po centralnem paritetnem tečaju (1 EUR = 239,640 SIT).

2005 - - -
december - 150,87 -
2006 koeficient SIT EUR
januar - 0,005 150,12 -
februar 0,004 150,72 0,63
marec 0,008 151,92 0,63
april 0,008 153,14 0,64
maj 0,009 154,52 0,65
junij - - -
julij - - -
avgust - - -
september - - -
oktober - - -
november - - -
december - - -

Pri zaračunavanju vaših storitev uporabite določila Računovodske tarife.

Avtor: Združenje računovodskih servisov


Program EU Gateway to Japan se podaljšuje v leto 2007

25.05.2006

Evropska komisija in Združenje evropskih gospodarskih zbornic EUROCHAMBRES sta se dogovorila o podaljšanju programa EU Gateway to Japan, ki pomaga malim in srednjim podjetjem, ki želijo svoje izdelke predstaviti in ponuditi japonskemu trgu.

Program, ki ga financira Evropska komisija, je namenjen samo proizvodnim podjetjem in v svoji podaljšani fazi, ki poteka samo še do poletja 2007, pokriva promocijo izdelkov z naslednjih šestih področij:
  1. notranja oprema (dekorativni designerski predmeti, svetila….),
  2. informacijska in telekomunikacijska tehnologija in oprema
  3. oblikovni tekstilni in ostali izdelki vezani na modo
  4. stavbno pohištvo in gradbeni materiali
  5. tehnologija in oprema za varovanje okolja
  6. medicinska oprema in pripomočki
Program je oblikovan tako, da se bo v okviru vsakega od navedenih področij organiziral obisk poslovne delegacije z možnostjo predstavitve v okviru manjše eno do dvodnevne razstave ter organiziranjem poslovnih sestankov s potencialnimi japonskimi kupci.

Podjetja, ki že uspešno izvažajo na tuje trge in imajo v svojem poslovnem načrtu izraženo željo po izvozu na japonski trg, se lahko prijavijo za udeležbo v 35-članskih delegacijah, če izpolnjujejo predpisane kriterije in ostala merila, ki jih uvrstijo med izbrane kandidate.

Podjetja, ki bodo uvrščena v končni izbor, bodo poleg priprav in svetovanja, povezanega z izvozom konkretnih izdelkov, deležna tudi finančne pomoči v obliki pokrivanja prenočitvenih stroškov v višini največ 1000 € (kar zadošča za 6 nočitev v izbranem hotelu) ter opravljenih logističnih storitev v višini 80% oziroma največ 1800 €, ki jih za izbrano podjetje opravi pogodbena institucija na Japonskem. Ta prispevek dobijo podjetja, ki sodelujejo pri obisku gospodarske delegacije (Mini Trade Fair - MTF), namenjen pa je predvsem iskanju individualnih kontaktov, prevajanju predstavitvenih gradiv, vizitk, tudi plačilu prevajanja na samih sestankih ipd. V primeru udeležbe na sejmu oziroma razstavi (Trade Fair – TF) prejmejo podjetja namesto te finančne podpore brezplačno stojnico z osnovno opremo. Poleg tega organizatorji preko svoje partnerske organizacije na Japonskem pred samim obiskom delegacije poskrbijo za obveščanje širše javnosti, v času obiska pa organizirajo uradni sprejem na katerega lahko udeleženci povabijo svoje že obstoječe ali pa bodoče poslovne partnerje. Program obiska običajno vsebuje tudi krajši poslovni seminar in nekatere druge aktivnosti na temo predstavljenega področja.

Program za leti 2006/2007 vsebuje naslednje dogodke:
  1. MTF– poslovna delegacija z enodnevno razstavo , TF-razstava/sejem
  2. Notranja oprema (MTF), 30. oktober – 3. november 2006 Rok za prijave: 5. julij 2006
  3. Informacijska in telekomunikacijska oprema in tehnologija (MTF), 29. januar – 2. februar 2007 Rok za prijave:25. september 2006
  4. Oblikovni tekstilni modni izdelki in dodatki (MTF), 12. – 16. marec 2007 Rok za prijave:16. oktober 2006
  5. Stavbno pohištvo in gradbeni materiali (MTF), 16. – 20. april 2007 Rok za prijave: 17. november 2006
  6. Tehnologija in oprema za varovanje okolja (TF – udeležba na razstavi NEXPO), 21.- 25. maj 2007 Rok za prijave: 18. december 2006
  7. Medicinska oprema in pripomočki (TM) , 18.- 22. junij 2007 (termin še ni dokončno potrjen) Rok za prijave: 9. februar 2007
Trenutno poteka rok za prijave na prvi dve področji.

Mala in srednja podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo izdelkov iz navedenih področij in bi se želela vključiti v program EU Gateway to Japan, lahko pridobijo dodatne informacije in prijavne materiale na GZS, kontaktna oseba je g. Marko Jare, tel: 01 5898 158, e-naslov: marko.jare@gzs.si ali pa na spletnih straneh gatewaytojapan.org.

Avtor: Marko Jare, GZS
Nazaj na vrh

Nova pojasnila k SRS (2001) in SRS (2006)

(30.01.2006)

Strokovni svet Slovenskega inštituta za revizijo je dne 11.1.2006 k Slovenskim računovodskim standardom 2001 sprejel Pojasnilo 2 k Uvodu v SRS, Pojasnilo 1 k SRS 2 in Pojasnilo 1 k SRS 19 ter k Slovenskim računovodskim standardom 2006 sprejel Pojasnilo 1 k SRS 19.

Pojasnila so objavljena v Ur.l. RS, št. 9 z dne 27.1.2006 :

Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Novi kontni okviri

30.01.2006

V Ur.l. RS, št. 9 z dne 27.1.2006 so objavljeni novi kontni okviri, ki jih je strokovni svet Slovenskega inštituta za revizijo sprejel na 76. seji 11. januarja 2006: Kontni okviri s pripadajočimi kontnimi načrti so objavljeni tudi na straneh Slovenskega inštituta za revizijo.

Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Uredba o določitvi kvote za zaposlovanje invalidov Od 1. januarja 2006 določene kvote za zaposlovanje invalidov

17.01.2006

V Uradnem listu RS št. 111/13.12.2005 je objavljena Uredba o določitvi kvote za zaposlovanje invalidov na podlagi 3. odstavka 62. člena Zakona o zaposlitveni rehabilitaciji in zaposlovanju invalidov (ZZRZI), ( Ur.l. RS št. 100/05). Uredba velja od 1. januarja 2006.

Ta uredba določa delež zaposlenih invalidov od celotnega števila zaposlenih delavcev pri posameznem delodajalcu (kvoto), ki je po zakonu dolžan zaposlovati invalide v okviru določene kvote, in dokazila o izpolnjevanju določene kvote

Delodajalci, ki zaposlujejo najmanj 20 delavcev, razen - tujih diplomatskih in konzularnih predstavništev, - invalidskih podjetij in - zaposlitvenih centrov, so dolžni zaposlovati invalide v okviru določenega deleža od celotnega števila zaposlenih delavcev (v nadaljnjem besedilu: kvota).

Povezane družbe po določbah zakona o gospodarskih družbah, ki skupaj zaposlujejo najmanj 20 delavcev, so dolžne zaposlovati invalide v okviru določene kvote od celotnega števila vseh zaposlenih delavcev v povezanih družbah. Invalidsko podjetje se ne šteje kot povezana družba.

Kvota se določi različno po dejavnostih, in sicer glede na področja v skladu z Uredbo o uvedbi in uporabi Standardne klasifikacije dejavnosti (Uradni list RS, št. 2/02).

Pri povezanih gospodarskih družbah se kvota iz prejšnjega odstavka izračuna za vsako posamezno povezano gospodarsko družbo posebej.

Dejavnost Kvota v %
A Kmetijstvo, lov, gozdarstvo6
B Ribištvo in ribiške storitve6
C Rudarstvo6
D Predelovalne dejavnosti6
E Oskrba z električno energijo, plinom in vodo6
F Gradbeništvo6
G Trgovina, popravila motornih vozil In izdelkov široke porabe4
H Gostinstvo6
I Promet, skladiščenje in zveze5
J Finančno posredništvo2
K Poslovanje z nepremičninami3
L Dejavnost javne uprave in obrambe, Obvezno socialno zavarovanje2
M Izobraževanje2
N Zdravstvo in socialno varstvo5
O Druge javne, skupne in osebne Storitvene dejavnosti4


Dejavnost zavezanca je tista, ki je razvidna iz obvestila o identifikaciji in razvrstitvi po dejavnosti za poslovni subjekt AJPES.

5. člen uredbe določa, da se za delodajalce, ki zaposlujejo manj kakor 50 delavcev, kvota zniža za 1 odstotno točko. V skladu z 62. členom ZZRZI koto iz prejšnjih dveh odstavkov določi Vlada Republike Slovenije na predlog Ekonomsko socialnega sveta z uredbo. Kvota je glede na dejavnost delodajalca lahko različna, vendar ne more biti nižja od 2% in ne višja od 6% od skupnega števila zaposlenih delavcev.

Izpolnjevanje kvote se ugotavlja mesečno na podlagi elektronsko pridobljenih podatkov Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Izpolnjevanje predpisane kvote preverja sklad na zadnji dan v mesecu, za katerega delodajalec obračuna plače, in sicer v odstotku zaposlenih invalidov glede na število vseh zaposlenih.

Zavezanec, ki ne izpolni predpisane kvote, je dolžan mesečno ob izplačilu plač obračunati in plačati v sklad prispevek za vzpodbujanje zaposlovanja invalidov skladno s 65. členom ZZRZI.

V kvoto pri se štejejo vsi invalidi, ki imajo sklenjeno pogodbo o zaposlitvi za najmanj 20 ur na teden in so prijavljeni v zavarovanje skladno z Navodilom za izpolnjevanje obrazca prijave v zavarovanje za invalide (Uradni list RS, št. 10/05 in 43/05).

Delodajalci izpolnjujejo kvoto tudi, če imajo sklenjeno pogodbo o poslovnem sodelovanju z zaposlitvenim centrom ali invalidskim podjetjem, in so jo poslali skladu najpozneje sedmi dan po njeni sklenitvi.

V pogodbi, ki jo sklenejo z zaposlitvenim centrom ali invalidskim podjetjem v skladu z registriranimi dejavnostmi le – teh, morajo biti stroški dela posebej prikazani in dokumentirani.

Delo po takšni pogodbi morajo opraviti zaposleni delavci v zaposlitvenem centru ali invalidskem podjetju. Delodajalec je dolžan o uresničitvi sklenjenih pogodb poročati skladu vsake tri mesece.

Zaposlitveni centri in invalidska podjetja so dolžni v letnih poročilih oziroma revidiranih letnih poročilih poročati tudi o uresničitvi sklenjenih pogodb o poslovnem sodelovanju z delodajalci iz prejšnjega odstavka.

Delodajalec, ki zaposluje več invalidov, kakor je določeno s kvoto, in delodajalec, ki zaposluje manj kakor 20 zaposlenih in ima zaposlene invalide, katerih invalidnost ni nastala zaradi poškodbe pri delu ali poklicne bolezni pri tem delodajalcu, je upravičen do nagrade v višini 20 odstotkov minimalne plače na mesec za vsakega zaposlenega invalida nad predpisano kvoto.

Delodajalec, ki en mesec presega predpisano kvoto, vloži do 20. v naslednjem mesecu na sklad vlogo za nagrado za preseganje kvote.

Sklad izda delodajalcu odločbo, s katero mu prizna pravico do nagrade za preseganje kvote za začetni mesec, in še največ pet naslednjih zaporednih mesecev, v katerih bo presegal določeno kvoto zaposlenih invalidov. Nagrada se začne izplačevati najpozneje v 90 dneh od pravnomočnosti odločbe sklada.

KAJ JE SKLAD RS ZA VZPODBUJANJE ZAPOSLOVANJA INVALIDOV?

Vlada Republike Slovenije je na podlagi Zakona o zaposlitveni rehabilitaciji in zaposlovanju invalidov (ZZRZI) dne 29.7.2005 sprejela Akt o ustanovitvi Sklada Republike Slovenije za vzpodbujanje zaposlovanja invalidov (Sklad).

Na spletnih straneh Sklada boste lahko našli obrazce in navodila za izpolnjevanje obrazcev:
  • zahtevek za izplačilo subvencije plač invalidov (Uradni list RS 117/05)
  • seznam zaposlenih invalidov v invalidskem podjetju na zadnji dan v mesecu
  • obrazec za izračun kvote
Prav tako boste našli vzpodbude za zaposlovanje invalidov ter ostale koristne informacije.

Priponke:
  1. Zakon o zaposlitveni rehabilitaciji in zaposlovanju invalidov
  2. Uredba o določitvi kvote za zaposlovanje invalidov
Avtor: Združenje drobnega gospodarstva
Nazaj na vrh

Objavljeni Slovenski računovodski standardi (2006)

11.01.2006

V Ur.l. RS, št. 118/27.12.2005 so bili objavljeni Slovenski računovodski standardi 2006, ki jih je strokovni svet Slovenskega inštituta za revizijo sprejel v mesecu novembru 2005.

Soglasje k vsem standardom, razen k SRS 24 (2006) in SRS 25 (2006) sta dala tako minister za finance 20.12.2005 kot minister za gospodarstvo 16.12.2005. Po pojasnilu Slovenskega inštituta za finance SRS 24 in SRS 25 nista dobila soglasja, ker še niso sprejete spremembe zakona o gospodarskih družbah, oziroma njegovo osmo poglavje, na katerega se omenjena standarda navezujeta.

SRS 2006 se uporabljajo od 1.1.2006 dalje.

Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Vrednost točke po računovodski tarifi (2005)

30.12.2005

Vrednost točke po Računovodski tarifi se mesečno usklajuje z indeksom cen življenjskih potrebščin za pretekli mesec.

2005 koeficient SIT
januar - 0,006 146,58
februar 0,006 147,46
marec 0,011 149,08
april 0,000 149,08
maj 0,003 149,53
junij -0,001 149,68
julij 0,007 150,73
avgust 0,006 149,83
september 0,01 151,33
oktober 0,002 151,63
november -0,005 150,87
december 0,000 150,87


Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Dohodninska napoved za leto 2005

27.12.2005

Na straneh Davčne uprave RS je objavljen obrazec za napoved dohodnine za leto 2005 z navodili. Dosegljiva sta na naslovu: Hkrati vas opozarjamo tudi na zadnje spremembe in dopolnitve zakona o dohodnini, ki vsebuje kar nekaj določb o spremembah, ki se uporabljajo že za leto 2005. Več o tem na straneh DURS-a na naslovu http://www.sigov.si/durs/index.php?f=20041008134419.html. Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Spremembe in dopolnitve davčne zakonodaje - veljajo od 1.1.2006

27.12.2005

Tudi letos smo v mesecu decembru priča spremembam in dopolnitvam davčne zakonodaje. Spremembe in dopolnitve so bile objavljene v Uradnem listu, in sicer:
  • Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o davku od dohodkov pravnih oseb (Ur. l. RS, št. 108/05)
  • Zakon o spremembi in dopolnitvah Zakona o davku na izplačane plače (Ur. l. RS, št. 108/05)
  • Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o davku na dodano vrednost (Ur. l. RS, št. 108/05)
    • Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost (Ur. l. RS, št. 117/05)
  • Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o davčnem postopku (Ur. l. RS, št. 109/05)
    • Pravilnik o spremembi Pravilnika o podrobnejših kriterijih za odpis, delni odpis, obročno plačilo in odlog plačila davčnemu zavezancu – fizični osebi (Ur. l. RS, št. 117/05)
    • Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o fizičnih, organizacijskih in tehničnih ukrepih ter postopkih za varovanje podatkov, ki so davčna tajnost (Ur. l. RS, št. 117/05)
    • Pravilnik o spremembi Pravilnika o obrazcih za napovedi za odmero akontacije dohodnine (Ur. l. RS, št. 117/05)
  • Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o dohodnini (Ur. l. RS, št. 115/05)
    • Odredba o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2006 (Ur. l. RS, št. 117/05)
Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Začetek veljavnosti sporazuma o izogibanju dvojnega obdavčevanja z R Hrvaško

18.12.2005

Sporazum med Republiko Slovenijo in Republiko Hrvaško o izogibanju dvojnega obdavčevanja in preprečevanju davčnih utaj v zvezi z davki od dohodka in premoženja, podpisan 10. junija 2005 na Brionih in objavljen v Ur.l. RS – Mednarodne pogodbe, št. 16/05 (Ur.l. RS, št. 94/05), je za Republiko Slovenijo začel veljati dne 10. novembra 2005.

MZZ je obvestilo o začetku veljavnosti objavilo v Ur.l. RS - Mednarodne pogodbe, št. 20/05 (Ur.l. RS, št. 108/05).

Sporazum se uporablja v zvezi z davki, zadržanimi na viru, za dohodek, dosežen 1. decembra 2005, ali po njem in v zvezi z drugimi davki od dohodka in davki od premoženja za davke, obračunane za davčno leto, ki se začne 1.1.2006 ali po njem.

Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Slovenski računovodski standardi (2006)

01.12.2005

Strokovni svet Slovenskega inštituta za revizijo je po končani javni razpravi in strokovni uskladitvi prispelih predlogov na seji 17. novembra 2005 sprejel slovenske računovodske standarde (2006).

Na podlagi določb 7. odstavka 51. člena ZGD morata dati k njim soglasje ministrstvo za finance in ministrstvo za gospodarstvo, nato pa morajo biti še objavljeni v Uradnem listu RS.

Celotna besedila SRS 2006 so objavljena na spletnih straneh Slovenskega inštituta za revizijo na naslovu.

Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Seznam oseb, ki so pridobile listino GZS za vodenje računovodskega servisa

14.10.2005

Združenje v skladu z usmeritvami 2. Kongresa računovodskih servisov vodi Seznam oseb, ki so uspešno opravile izpit po programu usposabljanja za vodenje računovodskega servisa.

V seznam se vpisujejo osebe, ki uspešno opravijo izpit (s tem pridobijo listino GZS) in v skladu z določili zakona o varovanju osebnih podatkov soglašajo z objavo svojih osebnih podatkov in podatkov podjetja, v katerem so zaposleni.

Seznam si lahko ogledujete: datum zadnjih sprememb: FEBRUAR 2006; 201 vpis

Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

Prenova zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1)

18.08.2005

Vsa prizadevanja GZS v zvezi s prenovo zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1) lahko spremljate na straneh Pravne službe GZS na naslovu:

http://www.gzs.si/Nivo1.asp?IDpm=14.

Avtor: Združenje računovodskih servisov
Nazaj na vrh

INFOPIKA – svetovalni center za mala in srednje velika podjetja

19.05.2004

Na podlagi vsakodnevnih potreb gospodarstva je Gospodarska zbornica Slovenije odprla svetovalni center Infopika. Z njim želijo na enem mestu ponuditi različna splošna in specializirana svetovanja, ki bodo pri poslovanju pomagala predvsem malim in srednje velikim podjetjem.

Infopika članom GZS omogoča preprost in sistematičen dostop do različnih strokovnih vsebin (arbitraža, davčno svetovanje, delovna razmerja, Evropska unija, industrijska lastnina in CE oznaka, informatika in telekomunikacije, izobraževanje, mednarodno poslovanje, nepremičnine, podatkovne baze GZS, podjetniško svetovanje, varstvo okolja).

Več informacij na www.gzs.si/infopika.

Avtor: Infopika
Nazaj na vrh

Poslovna programska oprema za računovodstvo

01.06.2006

Program Cena kapitala 7.0 omogoča obračune obresti na vse znane načine, evidenco in analizo posojil za poljubno število upnikov in dolžnikov, izdelavo amortizacijskih načrtov, izračune donosnosti naložb, ocenjevanje donosov, izračune s področja nabave, razne izračune...

Prednost programa Cena kapitala je, da omogoča kombiniran obračun zamudnih obresti in še več.

Pohvalimo se lahko z več kot 800 zadovoljnimi uporabniki.

Več o tem ...

















































Poslovna programska orema za računovodje in finančne delavce - Cena kapitala 7.0

Način dela v programu |::::: poglavje::::: |  01 |  02 |  03 |  04 |  05 |  06 |  07 |  08 |  09 |  10 | 

Slike in izpisi | Pomoč | Cena in dodatne informacije | Ugodnosti ob nakupu |
Program Elaborat  | Program Cena kapitala | program Obresti | Program Donos |
Program Amortizacijski načrt | Poslovni načrt |  Obračun zamudnih obresti | Program Osebni prejemki |

Izobraževanja :::::: | Izdelava investicijskega elaborata | Obračuni obresti in evidenca posojil |

1x mesečno me obveščajte o akcijah in novostih

Za kateri program oz. storitev želite prejeti več informacij?

Vaše ime in priimek:

Telefon:

E-pošta:

Za naročilo kateregakoli programa ali storitve pritisnite spodnji gumb:

AKC d.o.o.; Poslovna programska oprema. Novice : računovodstvo; Tel: 01-515-3193; E-pošta: katja@akc.si