21.7.05

Optimizacija spletnih strani - meta oznake

Definicija meta oznak

Meta oznake so html oznake vsake spletne strani, ki so človeškim očem nevidne. Namenjene so iskalnim pajkom, ki raziskujejo spletna mesta in tudi s pomočjo meta oznak spletno mesto ustrezno uvrstijo v svoj index. Preverite meta oznake svojega spletnega mesta Mnogo podjetij ne ve ali ima njihovo spletno sploh meta oznake, kakor tudi ne, ali se v njih nahajajo besede, ki so ključnega pomena za podjetje. Stvar je enostavna. Potreben je le klik na povezavo www.submitexpress.com/analyzer/. V zahtevano polje se vnese url želenega spletnega mesta. Brezplačni programček na navedeni spletni strani analizira ali ima spletna stran podjetja potrebne podatke, ki jih iščejo iskalni pajki, katere ključne besede na strani se največkrat pojavljajo itd. Zelo dobro orodje.

Izredno pogosto je namreč, da izdelovalci spletnih strani na meta oznake preprosto pozabijo. Meta oznake v nasprotju s html oznakami ne vplivajo na izgled spletne strani. So pa pri nekaterih iskalnikih pomembne, saj naredijo spletno stran prijazno iskalnim pajkom in na ta način pripomorejo k višji uvrstitvi spletne strani v iskalnikih.

Podjetnik lahko meta oznake svojega spletnega mesta preveri tudi tako, da odpre svojo spletno stran, nato pa klikne ne desni gumb svoje miške in izbere ukaz izvorna koda (view source). Alternativna možnost je tudi, da kliknete na povezavo www.submitexpress.com/snooper/ in v zahtevano okence vnesete svoj url spletnega mesta.

Zgornji del strani, ki se vam bo odprla, bo izgledal približno takole:

optimizacija spletnih strani


Zelo pomemben je naslov spletne strani (title tag). V kolikor v naslovu spletne strani ni ustreznih besed, je skoraj gotovo, da bo stran slabo umeščena na iskalnikih. Vsaka spletna stran v spletišču naj ima svoj naslov (npr. izdelava poslovnih načrtov, cenik poslovnih načrtov, podjetniško svetovanje, ugodne cene poslovnih načrtov).

Pomemben je tudi opis spletne strani (description tag). Stopnja pomembnosti varira od iskalnika doiskalnika. Večina iskalnikov jo še vedno podpira in v rezultatih iskanj prikazuje del te oznake. V opisu spletne strani se za vsako spletno podstran navede bistvene informacije, ki naj bodo primerne tudi za človeško oko.. Priporočljivo je, da se tudi v opis vsake podstrani vključi besedne zveze, ki so ključnega pomena za podjetje. Ključne besede (keywords tag) so tretji ključni element meta oznak. Vanj se vključi vse besede in besedne zveze, ki so ključnega pomena za iskalnike. Besednih zvez ni potrebno ločiti z vejicami, saj jih večina iskalnikov tako ali tako ignorira.

Meta oznake si lahko podjetje uredi tako, da oblikovalcu svojih spletnih strani naloži nalogo, da uredi meta oznake njegovega spletnega mesta. Ali pa od podjetja, ki skrbi za gostovanje spletnega mesta in tehnično podporo zahteva dostop do nadzorne plošče spletnega mesta. Potrebni podatki so url (ponavadi je to www.imepodjetja.si/cpanel), uporabniško ime in geslo. Podrobnosti za dostop do urejanja posamezne spletne strani boste izvedeli od podjetja, ki skrbi za gostovanje. Zelo pomembno je, da se za vsako posamezno spletno podstran podjetje osredotoči na določen sklop ključnih besed oziroma besednih zvez. Pri spletni podstrani izdelava poslovnih načrtov se na primer podjetje pri izdelavi meta oznak osredoči na besedno zvezo izdelava poslovnih načrtov, pri spletni strani izdelava investicijskih elaboratov pa na besedno zvezo izdelava investicijskih elaboratov.

Najlažji način za izdelavo meta oznak so brezplačni programčki ki se imenujejo generatorji meta oznak, ki jih dobite internetu.

vancouver-webpages.com/META/mk-metas.html
www.addme.com/meta.htm
www.anybrowser.com/MetaTagGenerator.html

0 Comments:

Post a Comment

<< Home