6.7.05

Optimizacija spletnih strani - ključne besede

Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je izredno pomemben korak pri promociji določenega spletnega mesta. Vpisovanje spletnih strani v iskalnike in imenike je popolnoma brez pomena v kolikor vaše spletne strani niso optimizirane za iskalne pajke. Vaša spletna stran bo v tem primeru po vsej verjetnosti uvrščena na recimo 130-em mestu. Znano pa je, da si kar 85% obiskovalcev iskalnikov ogleda le prvo stran z rezultati. In v tem primeru si bo vašo spletno stran ogledalo maximalno 15% vaših potencialnih kupcev.



Preden prenovo spletnega mesta ali pred ustvarjanjem novega spletnega mesta je zelo pomebno, da razmislite o optimizaciji spletnega mesta na besede, ki so ključnega pomena za vašo dejavnost (naredite prijazno iskalnim pajkom). Računovodski servis bo na primer svojo spletno stran optimiziral na besede računovodstvo, knjigovodstvo, racunovodstvo, računovodski servis, računovodske storitve, knjigovodski servis in knjigovodske storitve.



Optimizacija spletnih strani in izbira ustreznih ključnih besed

Definicija ključnih besed:

Ključne besede so besede ali besedne zveze s pomočjo katerih naj bi uporabniki iskalnikov našli naše spletno mesto. Ključne besede običajno niso imena vaših izdelkov, ampak besede ki jih bo povprečni uporabnik iskalnika vpisal v iskalnik, ko bo iskal dejavnost ali izdelke vašega podjetja.



Izbira ključnih besed

Izbira ustreznih ključnih besed je po vsej verjetnosti najbolj pomemben korak v celotnem procesu optimizacije spletnih strani. Izbira neustreznih besed ima lahko za posledico, da bodo spletno mesto podjetja iskali ljudje, ki iščejo nekaj popolnoma drugega.

Razmišljati je potrebno o besedah, ki so ključnega pomena za podjetje. Postavite se v vlogo potencialnega kupca. Katere so možne besede oziroma besedne zveze, ki jih bo vpisal v iskalnik, ko bo iskal izdelke oziroma storitve, ki jih ponujate.

Razmišljajte tudi o posameznih besednih zvezah, ki se vam na prvo žogo padejo na pamet. Določene besede oziroma besedne zveze, ki ste jih izbrali, bodo v iskalnik odtipkavali tako potencialni kupci kakor tudi študentje in zdolgočaseni deskarji. V kolikor želite odziv ki se bo kazal v takojšnji prodaji, potem te besede za vas morda niso ustrezne. Če na stvar gledate bolj dolgoročno, pa morda so. Dobra ideja pri izbiri ključnih besed je tudi, da razmišljate o problemih, ki jih vaši izdelki rešujejo. Podjetje, ki ponuja naravno substanco za odpravo nečiste kože se bo tako osredotočilo tako na besedno zvezo naravna kozmetika in krema za obraz kakor tudi na besede kot so akne, mozolji itd. Še ena ideja je tudi, da pregledate izvorno kodo svoje konkurence in ključne besede, ki jih uporabljajo oni. Bistvo izbire ključnih besed je v ciljih podjetja in v sposobnosti vživetja v razmišljanje deležnikov podjetja.

Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo poslovnih načrtov in investicijskih elaboratov bo na primer izbralo naslednje besede: poslovni načrt, poslovni nacrt, investicijski načrt, invest plan, poslovno svetovanje, podjetniško svetovanje, investicijski elaborat, finančno svetovanje itd. Podjetje se zaveda, da bodo na povezave klikali tudi srednješolci in študentje. Hkrati pa ve, da je vsaka od teh besed ključnega pomena za podjetje, da ima veliko verjetnost da se pri prav vsaki od navedenih besedah uvrsti zelo visoko in da je dodana vrednost pri vsakem pridobljenem kupcu poslovnega načrta izredno velika.

Optimizacija spletnih strani in dolžnina ključnih besed

Pri specifičnih besednih zvezah (več besed skupaj) bo imelo spletno mesto boljše možnosti za visoko uvrstitev na iskalnikih, hkrati pa se s tem veča zadovoljstvo uporabnikov, ki so to besedno zvezo vpisali v iskalnik. Kadar je smiselno, se zato uporabljajo besedne zveze z več besedami (npr. izdelava poslovnih načrtov).Izbrane ključne besede se morajo čim pogosteje pojavljati na vseh pomembnih delih spletne strani, tudi v tako imenovanih meta oznakah.

Ednina in množina ključnih besed

Večina iskalnikov nam na vpisano besedo v ednini ali množini prikaže različne rezultate. Zato je pametno v izbiro ključnih besed vključiti tako ednino kakor tudi množino. Enako velja za enačaje, presledke in podobno. Iskalniki besed E mail, e-mail in email ne upoštevajo kot enake.

Optimizacija spletnih strani in uporaba izbranih ključnih besed

Razlog za izbor besed, ki so ključnega pomena za vaše podjetje je, da na vaše spletno mesto pride čimvečje število ljudi, ki iščejo prav to, kar vi ponujate. Vaš naslednji korak pa je, da izbrane ključne besede ustrezno razdelite po podstraneh vašega spletnega mesta in na ta način optimizirate vsako spletno stran posebej. Nobenega efekta pri uvrstitvi v iskalnikih ne bo, če se bo vseh dvajset izbranih ključnih besed pojavljalo na vsako spletni strani vašega spletnega mesta. Vsaka spletna stran naj bo usmerjena le v nekaj (predlagam 3 ) ključne besede oz. besedne zveze. Preveč ključnih besed na eni sami strani, ki se pojavljajo v meta oznakah, naslovih in besedilu vpliva na manjšo pomembnost za posamezno ključno besedo v očeh iskalnih pajkov.

5 Comments:

At 7:37 PM, Mark said...

Meta oznake se ne uporabljajo vec in ne vplivajo (vec) na uvrstitev v spletnih iskalnikih. To pise v starih knjigah, clankih in je zastarelo. Zaradi izkoriscanja meta oznak so vecji iskalniki zaceli (ze dolgo let je tega) ignorirati meta oznake in zaceli indeksirati spletne strani. Kaj to pomeni? Da je pri rankingu na spletnih iskalnikih pomembna vsebina in ne oblika, meta tagi...
Sicer ne skodi, ce se meta tagi vpisejo na predlagan nacin, ampak morajo na vsaki strani meta oznake dobro dolocati predstavljeno stran, drugace pride do obratnega ucinka.
Vec pozornosti je potrebnega pri "title" oznaki in kje se ta nahaja! Vsebini, strukturi in obliki (ne graficni - flash, (X)HTML...) je potrebno nameniti pozornost. Meta keywords same po sebi ne bojo spremenile rankinga spletne strani.
Pa srecno.

 
At 10:53 PM, Ksenja said...

Določeni iskalniki še vedno upoštevajo meta oznake...

Z drugim delom komentarja se pa strinjam in tudi sama pišem o tem v zadnjem delu... citiram "Preve? klju?nih besed na eni sami strani, ki se pojavljajo v meta oznakah, naslovih in besedilu vpliva na manjšo pomembnost za posamezno klju?no besedo v o?eh iskalnih pajkov"

 
At 1:48 AM, Anonymous said...

Ksenija Klepec of najdi.si?

 
At 10:01 AM, Ksenja said...

Jap ;)

 
At 10:01 AM, Ksenja said...

Kdo si pa ti?

 

Post a Comment

<< Home