Izdelava poslovnih načrtov in investicijskih elaboratov. |
|
|
Pomoč pri uporabi programa Pravna evidencaPomoč pri uporabi programa zajema naslednja poglavja:~ Polja v programu Pravna evidenca~ Vnos podatkov v glavno okno ~ Vnašanje podatkov v oknu Pregled zadeve ~ Obračun obresti ~ Nastavitve ~ Polja v programu Pravna evidenca ~Na spodnji sliki je prikaz polj v glavnem oknu programa Pravna evidenca in obrazložitev posameznega polja.--------------------------------------------------------------------------------------------------- Zap. Št. : Pri pritisku Nov zapis program sam zabeleži novo številko predmeta. Status: Program z dvojnim levim klikom z miško odpre okno, v katerem izberete ali na novo določite status zadeve. Sodišče: Program z dvojnim levim klikom z miško odpre okno, v katerem izberete sodišče. Baza sodišče je že vključena v program. Če tožba še ni vložena, program sam zapiše besedilo TOŽBA ŠE NI VLOŽENA. Opravilna številka: Program sam vpiše besedilo V PRIPRAVI. Ob spremembi opravilne številke, ki se jo enostavno vnese, program odpre okno Opravilne številke, v katero se zabeleži datum, šifra sodišča in vpisana opravilna številka. Valuta: Uporabnik vpiše valuto, sicer program vpiše EUR. Tožbeni znesek: Če je terjatev sestavljena iz več zneskov, se vnese prvi znesek. Ko vnesete vse podatke, ki se nanašajo na zadevo (praviloma Način obrestovanja ali obrestno mero, če uporabljate pogodbeno obrestno mero, je potrebno pritisniti gumb Shrani. Program odpre okno za vnos ostalih zneskov sporne zadeve. Datum: Vnese se datum prvega zneska zadeve. Tožeča stranka: Vnese se šifro upnika. Če šifre ni v šifrantu ali če podatki niso popolni, program odpre okno za vnos nove šifre ali dopolnitev podatkov. Tožena stranka: Enako kot za tožečo stranko. Opis zadeve: Vnese se kratek opis zadeve (neobvezen vnos) Skrbnik: Program z dvojnim levim klikom z miško odpre okno za vnos in izbor skrbnika. Pooblaščenec: Program z dvojnim levim klikom z miško odpre okno za vnos in izbor pooblaščenca. Način obrestovanja: Program omogoča obračun zamudnih obresti, navadno, navadno 360 dni, konformno, obračun s temeljno obrestno mero in z indeksom življenskih stroškov. Komentar: Program omogoča vpis komentarja zadeve. Ob izpisu opomina avtomatično vpiše besedilo Opomin dne in datum. Dodatni kriterij: Za iskanje ali izbor zapisov lahko vpišete besedilo ali vrednost v to polje. Status: Program odpre okno, v katerem izberete ali na novo določite status. Nazaj v glavni menu ~ Vnos podatkov v glavno okno ~1. Pritisnemo gumb Nov zapis; program vnese novo številko predmeta.2. Če potrjujemo podatke s tipko ENTER, bo program sam vnašal ustrezne vrednosti: Za status šifro 1 in besedilo V PRIPRAVI Za sodišče šifro 99 in besedilo TOŽBA ŠE NI VNEŠENA Za opravilno številko bo vpisal besedilo V PRIPRAVI Za valuto bo vpisal EUR Če želite vnesti drugačne vrednosti, z dvojnim levim klikom z miško odprete ustrezno okno za izbor (in morebitni vpis) vrednosti; torej na polju status se odpre okno statusov, na polju sodišče okno s sodišči itd. 3. V polje Znesek vpišemo znesek ali prvi znesek (če je terjatev sestavljena iz več zneskov) 4. V polje Datum vpišemo znesek zapadlosti terjatve (ali zapadlosti prvega zneska, če je terjatev sestavljena iz večih zneskov. 5. V polje Tožeča stranka vpišemo šifro upnika (izberemo jo lahko z levim dvoklikom z miško, iz šifranta). 6. Z levim dvoklikom z miško iz šifranta lahko izberemo (ali vanj tudi vpišemo) podatke o skrbniku in pooblaščencu. 7. V polju Način obrestovanja izberemo način obrestovanja terjatev. 8. V polje Komentar vpišemo eventuelne zabeležke. 9. Ko vnesemo zgoraj navedene podatke, pritisnemo gumb Shrani in lahko nadaljujemo z vnosom naslednjih zneskov tega predmeta v oknu Pregled zadeve. Nazaj v glavni menu ~ Vnašanje podatkov v oknu Pregled zadeve ~V tem delu si bomo ogledali kako vnašamo podatke v oknu Pregled zadeve.--------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Prvi zapis, ki je vnešen v glavnem oknu, se zabeleži v to okno avtomatično. 2. Z gumbom Nov zapis zabeležimo nov zapis, v katerega vnesemo podatke o znesku, datumu, tečaju (praviloma 1, če gre za EUR), ali se znesek obrestuje in vrsto dokumenta (0 za glavnico, 1 za obresti, 4 za stroške). 3. Če želimo obračunati obresti za ta predmet, pritisnemo gumb Tisk obračuna. Program omogoča avtomatičen pripis obresti v bazo podatkov. 4. Gumb Delno plačilo dolga omogoča, da se iz vnešenga zneska najprej poravnajo stroški, nato obresti in iz ostanka glavnica (glej slika št. 3). 5. Gumb Plačilo vsega dolga omogoča evidentiranje plačila celotne terjatve. 6. Naslednje okno omogoča izpis kartice zadeve po kronološkem vrstnem redu in kronološko po vrstah dokumentov (glavnica, obresti stroški) z ustreznimi seštevki. 7. Z gumbom Tisk lahko izpišemo pregled celotne zadeve. 8. Gumb Plačilo vsega dolga omogoča evidentiranje plačila celotne terjatve. 9. Naslednje okno omogoča izpis kartice zadeve po kronološkem vrstnem redu in kronološko po vrstah dokumentov (glavnica, obresti stroški) z ustreznimi seštevki. Nazaj v glavni menu ~ Obračun obresti ~Gumb Obračun obresti omogoča:1. Nastavitev obdobja; ko se okno odpre, že vsebuje obdobje od prvega dolžnega zneska (ali zadnjih pripisanih obresti) do dneva obračuna. Te vrednosti se seveda lahko spremeni. 2. Način obračuna obresti je že določen pri vnosu podatkov. Vendar lahko program upošteva, da se iz že plačanih zneskov najprej poravna stroške in obresti. 3. Številka obračuna se generira avtomatično; pri vsakem obračunu obresti (ne glede na pripis v bazo terjatev) se obračuna zabeleži v dnevnik obračunov, ki hrani arhivske posnetke v htm formatu. 4. Klavzula se avtomatično shrani, če jo spremenimo. Nazaj v glavni menu ~ Nastavitve ~Če pred začetom dela pritisnete gumb nastavitve in vpišete ustrezne podatke, bo delo lažje in hitrejše. Nastavitve se nanašajo predvsem na obračune obresti. Polje NAJPOGOSTEJE UPORABLJENA ŠIFRA FIRME pa omogoča, da upnika ali dolžnika vnesete s pritiskom tipke ENTER. Nazaj v glavni menu |
E-NAROČILO
|